Thursday, September 27, 2018

κυπρος νικολαιδης επικοινωνια

Από τις 11/04 οι αιτήσεις για τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία

Από τις 11 Απριλίου έως τις 13 Μαΐου θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις για την εισαγωγή μαθητών στα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία κατά το ερχόμενο σχολικό έτος (2016-17).


Όπως επισημαίνει το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, οι αιτήσεις θα υποβάλονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΔΕΠΠΣ, http://depps. minedu. gov.gr/ και κάθε ενδιαφερόμενος για εισαγωγή δικαιούται να συμμετέχει στις διαδικασίες επιλογής μίας και μόνο σχολικής μονάδας, είτε πειραματικής, είτε πρότυπης.




  • Καιρός: Η «Χιόνη» κυκλώνει» την Ελλάδα – Καταιγίδες, χιόνια και τσουχτερό κρύο – Πού θα το στρώσει


Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η κλήρωση για τα πειραματικά νηπιαγωγεία και τα πειραματικά δημοτικά θα πραγματοποιηθεί στις 7 Ιουνίου, ενώ για τα πειραματικά γυμνάσια και τα πειραματικά λύκεια, στις 22 Ιουνίου.

Όσον αφορά τα πειραματικά νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι θα εγγραφούν αυτοδίκαια στην Α' τάξη της συνδεδεμένης μονάδας (στην Α' δημοτικού, Α' γυμνασίου και Α' λυκείου, αντίστοιχα), εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση-δήλωση από τους γονείς και κηδεμόνες τους έως την 13η Μαΐου 2016.


ποτήρια μπύρας - ανάποδο μπουκάλι

Για την πλήρωση κενών θέσεων στην πρώτη τάξη των πρότυπων γυμνασίων, οι γραπτές εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στις 22 Ιουνίου, ενώ για την πλήρωση κενών θέσεων στην πρώτη τάξη των προτύπων λυκείων θα διενεργηθούν στις 23 Ιουνίου 2016.

Για τα πρότυπα γυμνάσια και λύκεια, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους, οι απόφοιτοι του γυμνασίου έχουν δικαίωμα εγγραφής στην Α' τάξη του συνδεδεμένου λυκείου, εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση-δήλωση από τους γονείς και κηδεμόνες τους έως τις 13 Μαΐου.

Οι λεπτομέρειες για τα δικαιολογητικά που χρειάζονται και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, βρίσκονται στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, www.minedu. gov.gr.



κυπρος νικολαιδης επικοινωνια
suzuki oem parts europe

No comments:

Post a Comment