αθλητικα μποτακια αντιντας
Ο άτυχος χειριστής σκοτώθηκε την Πέμπτη ενώ επέστρεφε στη Σκύρο μετά από επιχείρηση αναχαίτισης τουρκικών μαχητικών, βυθίζοντας στο πένθος το Πανελλήνιο.
Ήδη, στη διάθεση της επιτροπής διερεύνησης βρίσκεται βίντεο-ντοκουμέντο στο οποίο καταγράφονται τα τελευταία λεπτά πριν από την τραγωδία. Από την κάμερα του δεύτερου Mirage 2000-5 έχει βιντεοσκοπηθεί ολόκληρη η πτήση, κάτι που επιτρέπει στους αρμόδιους να εξετάσουν καρέ-καρέ τις κινήσεις του πιλότου.
«Βλέπουν» τμήμα της ατράκτου
Μέλη της επιτροπής εμπειρογνωμόνων βρίσκονται περίπου εννέα ναυτικά μίλια βορειοανατολική της Σκύρου και συλλέγουν στοιχεία. Στην περιοχή έχουν καταφθάσει, επίσης, και στελέχη της Κινητής Ομάδας Συντήρησης Υποβρυχίων Θαλασσίων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ) της Πολεμικής Αεροπορίας.
Πληροφορίες που μετέδωσε νωρίτερα το κανάλι Star αναφέρουν ότι αξιωματικοί και εμπειρογνώμονες έχουν εντοπίσει ένα ίχνος στο βυθό του Αιγαίου - ανοιχτά της Σκύρου - και πιθανώς να πρόκειται για τμήμα της ατράκτου του Mirage. Πρόκειται, όμως, για τις πρώτες ενδείξεις και ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι επίσημα.
παγκόσμια ημέρα αλτσχάιμερ
Ο εντοπισμός του κινητήρα αλλά και του «μαύρου κουτιού» θα δώσουν σημαντικές απαντήσεις για τα αίτια της πτώσης του μαχητικού. Και αυτό γιατί μέσω αυτών οι εμπειρογνώμονες θα μπορέσουν να αποκλείσουν ένα-ένα τα πιθανά σενάρια, καταλήγοντας στον πραγματικό λόγο της πτώσης.
Ο τελευταίος διάλογος: «Γιώργο με ακούς;»
Ο τελευταίος διάλογος του Σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου με τον πιλότο του δεύτερου Mirage 2000-5, που συμμετείχε στη διαδικασία αναχαίτισης των τουρκικών F-16 στο Αιγαίο, είναι επίσης δραματικός…
Ο πιλότος του δεύτερου Mirage σώθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, καθώς σύμφωνα με τα όσα περιέγραψε ο ίδιος δεν ακολούθησε την πορεία του αδικοχαμένου Σμηναγού.
Όταν επέστρεψε στην 135 Σμηναρχία Μάχης, σύμφωνα με τα όσα μεταδόθηκαν από το κανάλι Epsilon, ήταν ακόμα ταραγμένος. Αφού εξετάστηκε αμέσως από το γιατρό της βάσης, αποκάλυψε στους συναδέλφους του το διάλογο που είχε με τον αρχηγό της αποστολής, τον Γιώργο Μπαλταδώρο.
Τα δύο αεροσκάφη πετούσαν εκείνη την ώρα σε ανοικτό σχηματισμό, με το No1 (σ. σ. αεροσκάφος του σμηναγού Μπαλταδώρου ) να πετά σε ύψος 700 ποδών και το No2 σε ύψος 1.000 ποδών.
«Νο 1 εδώ, ακολούθα με να βγούμε από την ομίχλη», του είπε ο 34χρονος Σμηναγός και εκείνος του απάντησε: «Βλέπω από το όργανο ότι είμαστε κοντά στη θάλασσα. Εγώ ανεβαίνω».
Δεν έλαβε, όμως, καμία απάντηση… «Γιώργο. Γιώργο μ’ ακούς;» είπε ο νούμερο 2. Όταν για ο άτυχος Γιώργος Μπαλταδώρος δεν του απάντησε και για δεύτερη φορά ο πιλότος του δεύτερου Mirage είπε: «Έχω χάσει τον αρχηγό μου».
No comments:
Post a Comment